Nagroda za viaTOLL dla firmy Kapsch

15 lutego 2013, 11:57

Kapsch Telematic Services, operator systemu viaTOLL, znalazł się w gronie laureatów konkursu portalu ekonomicznego Cashom.pl. Nagrody otrzymali najlepsi managerowie i firmy, które stawiają na innowacyjność, efektywność i skuteczność w obszarze finansów.

Kapsch zwyciężył w kategorii „Usługa”. Po 17 miesiącach funkcjonowania e-myta w Polsce zwróciły się nakłady poniesione na jego wdrożenie, ustanawiając jeden z europejskich rekordów tempa zwrotu kosztów z tego typu inwestycji. Pod koniec 2012 roku wpływy z systemu zasiliły Krajowy Fundusz Drogowy kwotą 1,34 mld zł. Wynik ten przewyższył prognozy i oczekiwania Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.

– „Wdrożenie e-myta i jego rozbudowa to największy sukces Kapsch w Polsce. Dla firmy nagroda to przede wszystkim potwierdzenie rzetelnego wykonywania zadań stawianych przed nami przez resort transportu. Dla mnie osobiście – duża satysfakcja. Mam przywilej pracy
przy największym przedsięwzięciu firmy, z jednym z najlepszych zespołów fachowców
w Europie. Ich wiedza i doświadczenie są podstawą skutecznego zarządzania systemem viaTOLL” – powiedział Marek Cywiński, Dyrektor Generalny Kapsch Telematic Serivces.

Nagrody Cashcom.pl mają podkreślać wkład przedsiębiorstw w budowę potencjału polskiej gospodarki. Ich partnerami są: Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, Instytut Biznesu, Super Biznes (dodatek ekonomiczny Super Expressu), agencja informacyjna ISB News i Gazeta Finansowa.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

217.67.212.*, 15 lutego 2013, 14:44 0 0

NAGRODA ZA TAKĄ WTOPĘ PRZY WPROWADZENIU PROJEKTU ????

Odpowiedz

88.199.148.*, 16 lutego 2013, 16:11 0 0

jak można nagradzać firmę, przez którą wiele kierowców (tysiecy kierowców) zostało niesłusznie ukaranych, ponieważ urządzenie viaBox nie zadziałało bądź zadziałało w sposób nieprawidłowy, bo albo nie pobiera opłaty za przejazd, lub pobiera ale wielokrotnie, do systemu nie moznabyło sie zalogować, ponieważ albo zmieniali wszystkim hasło albo widniał napis, że stan konta może być nie adekwatny do rzeczywistego, takich błedów można wymieniać wiele, wiec jak to możliwe, że takie firmy sie nagradza, ale to tylko sie dzieje w Polsce!

Odpowiedz