Kampania Paparazzi nowego Volvo FM

, 3 kwietnia 2013, 10:32

Pojazdy Volvo FM, bez maskowania, przebyły trasę po Europie, obejmującą 18 krajów. Volvo Trucks zachęcało tych, którzy zauważyli nowe Volvo FM na drodze do fotografowania i umieszczania zdjęć samochodu ciężarowego na stronie internetowej. Zachętą była nagroda.

Udany konkurs Volvo Trucks

Volvo FMPrzedstawiciele Volvo są zadowoleni z wyników akcji marketingowej. Jeff Bird, dyrektor ds. testów dziennikarskich w Volvo Trucks i lider projektu ds. konkursu mówi:

-,,Konkurs okazał się doskonałym sposobem zaangażowania jak największej ilości ludzi w ciągu krótkiego czasu dwóch tygodni w oglądanie nowego Volvo FM, a także wzbudziło ogromne zainteresowanie w sieci. W sumie ponad 470.000 osób śledziło zmagania konkursowe w internecie".

Pierwsze zdjęcie oraz najlepsze zdjęcie z każdego z krajów zostało nagrodzone wyjazdem do Szwecji na jazdy testowe nowym Volvo FM. W Polsce nagrodę za najlepsze zdjęcie otrzymał Paweł Sawicz. Jury konkursu przyznało także nagrodę dodatkową za „Najbardziej ekstremalne zdjęcie". Przypadła ona w udziale polskiemu zespołowi paparazzi w składzie Marcin Pretko oraz Artur Kamiński.

Wszystkie nagrodzone zdjęcia można zobaczyć na www.volvotrucks.com/paparazzi

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!