Kolejny salon Mercedesa w rękach Mirosława Wróbla

, 13 maja 2013, 15:00

Wrocławska spółka Mirosław Wróbel przejęła salon i serwis Mercedes-Benz w Zielonej Górze. To już szósta, po Wrocławiu, Opolu, Jeleniej Górze, Pietrzykowicach i Lubinie lokalizacja tego dealera, który zarządza drugą co do wielkości siecią dealerską Mercedes-Benz w Polsce.

Ekspansja wrocławskiego dealera Mercedes-Benz

Mercedes WróbelW sytuacji, gdy o kryzysie rynku dealerskiego mówi się na okrągło, posiadająca 20-letnie doświadczenie w branży samochodowej spółka Mirosław Wróbel konsekwentnie realizuje politykę dynamicznego rozwoju.

Rozwój sieci dealerskiej nie pozostaje bez wpływu na klientów. Zwiększają się możliwości ich obsługi, klienci mogą korzystać z każdej lokalizacji, w każdym punkcie mają zagwarantowane te same usługi i standardy. W ubiegłym roku spółka Mirosław Wróbel wdrożyła nowe rozwiązania informatyczne. Wszystkie zasoby IT firmy zostały przeniesione do chmury, a oddziały połączyła wirtualna sieć teleinformatyczna. Nowy zielonogórski oddział już funkcjonuje w korporacyjnej sieci wrocławskiego dealera.

Salon i serwis w Przylepie koło Zielonej Góry działa od 1996 roku, autoryzację Mercedes-Benz uzyskał w 1998 roku. Dotąd prowadziła go spółka Autoservice, która oferowała sprzedaż i naprawę samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i używanych. To jedyny autoryzowany przedstawiciel Mercedes-Benz na terenie województwa lubuskiego. Zwolennicy samochodów z trójramienną gwiazdą najbliższe punkty obsługi i salony znajdą dopiero w Poznaniu i Szczecinie.

Od 2 maja br. wszystkie autoryzacje Mercedes-Benz obiektu w Zielonej Górze zostały przekazane spółce Mirosław Wróbel. Ten fakt nie wpływa na funkcjonowanie salonu i serwisu, które działają normalnie. Wrocławski dealer przejął 56 pracowników spółki Autoservice, a jej dotychczasowy prezes Janusz Gurgul zasilił grono kadry menedżerskiej firmy Mirosław Wróbel.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

89.76.115.*, 14 maja 2013, 7:50 0 0

Fajnie że Polska firma się rozwija ( ale czy nadal Polska ?)
Kto naprawdę prowadzi tą firmę ? Czy aby nie Mercedes miał ją przejąć ?
Czy to nie jest działanie jak Kulczyk który skupił salony i serwisy a potaem sprzedał je VW ?

Odpowiedz