Końcówka drążka kierowniczego TRW X-Cap w kolejnych pojazdach

27 maja 2013, 13:00

Firma TRW Automotive Aftermarket podpisała nowe kontrakty na dostawę końcówki drążka kierowniczego X-Cap do pojazdów użytkowych. Część, dostępna zarówno jako wyposażenie oryginalne, jak i część zamienna, wyróżnia się niewielkim rozmiarem i wagą, w porównaniu z konkurencyjnymi rozwiązaniami.

TRW podpisało nowe kontrakty na dostawę części X-Cap na terenie Europy i Ameryki Południowej od 2013 roku z firmami Albion (Leyland Trucks), Daimler, Scania oraz Volvo.

– ,,Wprowadziliśmy X-Cap na europejski rynek części zamiennych dokładnie trzy lata temu. Końcówkę tą cechują mniejsze rozmiary, większa trwałość i wytrzymałość, a także nowa konstrukcja osłony przeciwpyłowej i mniejszy moment obrotowy, co przekłada się wyraźnie na większy komfort kierowania pojazdem. Dzięki tym cechom końcówka X-Cap znacznie wykracza ponad oczekiwania rynku nastawionego na zmniejszenie wagi części i ograniczenie emisji spalin” – powiedział Dennis Christ, europejski HCV Marketing Manager z TRW Automotive Aftermarket.

Zaprojektowana przez inżynierów TRW końcówka X-Cap jest produkowana w zakładzie produkcyjnym TRW w Krefeld-Gellep, w Niemczech i jest objęta 20-letnim patentem. Oferta firmy zawiera ponad 150 pozycji katalogowych końcówek drążków kierowniczych, wychodząc naprzeciw indywidualnym oczekiwaniom względem sposobu montażu i oddziałujących obciążeń.

,,Posiadamy znaczny udział w rynku OE pod względem drążków kierowniczych wzdłużnych i końcówek drążków, a naszym celem jest rozbudowanie oferty X-Cap do wszystkich drążków kierowniczych dostępnych na rynku” – mówi Christ – „W przemyśle samochodów użytkowych mamy do czynienia z potężnymi pojazdami, przeznaczonymi do przewozu olbrzymich ładunków. Ciężar nadwozia pojazdu oraz masa przewożonego ładunku sprawiają, że wszelkie dodatkowe obciążenie wpływa na wzrost energii kinetycznej pojazdu, a zatem może wpływać także na jego pracę. Energia kinetyczna pojazdu powstaje w wyniku połączenia jego masy i prędkości. Każde hamowanie i skręt pojazdu wystawia go na działanie sił kinetycznych i powoduje obciążenie poszczególnych elementów” – dodał.

Więcej informacji na stronie www.trwaftermarket.com/trwproequip

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!