Wysokie ciśnienie, wysokie osiągi. Bosch – układy wtryskowe Diesla.

, 2 czerwca 2014, 10:30

Nowoczesne układy wtryskowe firmy Bosch, takie jak system Common Rail i pompowtryskiwacze, przyczyniają się do dalszego rozwoju transportu, zapewniając systematyczne zmniejszanie zużycia paliwa, obniżania emisji szkodliwych składników spalin przy jednoczesnym zwiększaniu osiągów. Warto wiedzieć, iż Bosch dostarcza komponenty Common Rail dla niemal wszystkich producentów samochodów.

Oszczędne, czyste, dynamiczne silniki Diesla dzięki innowacyjnym, wysokociśnieniowym układom wtryskowym Bosch

Żadna inna firma nie jest związana z rozwojem układów do silników Diesla tak mocno, jak firma Bosch. Wiedza i doświadczenie Boscha mają udział w każdym komponencie. Bosch jest kompetentnym partnerem zawsze wtedy, gdy trzeba szybko i ekonomicznie naprawić pojazd.

Regenerowane wtryskiwacze Common Rail do pojazdów użytkowych – BX

Po drogach Polski i Europy jeździ coraz więcej samochodów użytkowych wyposażonych w system Common Rail. Pojazdy te wykonują duże przebiegi i zużywają znaczne ilości paliwa. Wtrysk paliwa do cylindrów realizują wtryskiwacze elektromagnetyczne, które z czasem ulegają zużyciu lub awariom. Dlatego stan techniczny wtryskiwaczy w nowoczesnych pojazdach użytkowych decyduje o ekonomice transportu i kosztach funkcjonowania przedsiębiorstwa. Zużyte lub niefachowo naprawione wtryskiwacze przyczyniają się do spadku mocy pojazdów lub znacznego wzrostu zużycia paliwa. Mogą również prowadzić do poważnych awarii pojazdu. Sytuacja jest szczególnie kłopotliwa w przypadku maszyn budowlanych i specjalnych, pracujących w trudnych warunkach. Takiego pojazdu użytkowego nie da się łatwo zastąpić innym pojazdem, dlatego niezawodna eksploatacja ma szczególne znaczenie. W takich sytuacjach warto unikać pozornych oszczędności i wybrać rozwiązanie, które wyeliminuje problemy z eksploatacją na długi czas. Wtryskiwacze Common Rail do pojazdów użytkowych są dostępne, jako regenerowane fabrycznie w programie wymiany Bosch eXchange (BX)

Jakość bez kompromisów: Bosch eXchange do systemów Common Rail

Produkty z programu Bosch eXchange cechują się jakością taką, jak nowe części. Fabryczna regeneracja jest prowadzona w certyfikowanych zakładach firmy. Wszystkie części zużywające się – takie jak rozpylacz, nakrętka, sprężyny, zestaw zaworu, pierścień uszczelniający komorę wysokociśnieniową i króciec przyłączeniowy podlegają wymianie na oryginalne elementy Bosch. Pozostałe podzespoły są starannie czyszczone i dokładnie sprawdzane pod kątem zachowania wymaganych zakresów tolerancji wymiarowych. W razie potrzeby są one naprawiane lub wymieniane na nowe elementy. Do technologii fabrycznej regeneracji wprowadza się udoskonalenia techniczne przejmowane prosto z aktualnej produkcji seryjnej. Efektem są najlepszej klasy regenerowane produkty Bosch eXchange. Spełniają one takie same wymogi jakościowe, jak fabrycznie nowe części, stąd też Bosch udziela na nie takiej samej gwarancji. Przy naprawie samochodu warto skorzystać z programu Bosch eXchange, ponieważ znacznie obniży to koszt naprawy i skróci czas przestoju.

Regeneracja regeneracji nierówna

Fabryczna regeneracja części prowadzona przez jej producenta zapewnia spełnienie wszystkich wymogów. To szczególnie ważne dla  warsztatów, które za cel stawiają sobie najwyższą jakość wykonywanych napraw.

Warto unikać ryzyka nieudanej naprawy, niezadowolenia klienta, a także niepotrzebnych kosztów dla warsztatu pojawiających się w razie konieczności powtórzenia naprawy. Regeneracja wykonywana przez Bosch nie jest powierzchowna, lecz gruntowna. Zapewnia to długi okres eksploatacji z zachowaniem pełnej funkcjonalności regenerowanej części. Produkt BX jest dodatkowo poddawany wymagającym testom, tak aby był w 100% pewny podczas użytkowania.

Prosto, szybko, niezawodnie. Oszczędność czasu z Bosch eXchange.

Bosch eXchange to kompletny program wymiany najważniejszych części na regenerowane. Szybka, wygodna wymiana części z krótkim okresem przestoju samochodu. Cały proces jest prosty i bezpieczny:

  • Zamawiasz części u swojego hurtownika
  • Płacisz według stałego cennika i otrzymujesz kompletny produkt
  • Zużytą część należy oddać do dystrybutora w opakowaniu, w którym otrzymałeś część regenerowaną.
  • Otrzymujesz zwrot kosztu wymiany.

Bosch Diesel Service – twój partner w naprawie

Fachowa naprawa w Bosch Diesel Center lub Bosch Diesel Service to atrakcyjna finansowo alternatywa dla wymiany części na nową lub regenerowaną z programu Bosch eXchange. Podzespoły z silników Diesla można w wielu wypadkach naprawić z wykorzystaniem profesjonalnych stanowisk testowych, specjalnych narzędzi i fachowej wiedzy serwisów Diesla BDC/BDS.

Współczesne układy Diesla pracują pod wysokimi ciśnieniami i stawiają przed warsztatem bardzo wysokie wymogi jakościowe. Naprawa pomp wysokociśnieniowych Common Rail jest możliwa wyłącznie z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi oraz z użyciem stołu probierczego, pozwalającego na ocenę poprawności funkcjonowania komponentu. Podobnie, naprawa wtryskiwaczy Common Rail wiąże się z koniecznością regulacji siły nacisku sprężyn nawet w 8 punktach za pomocą precyzyjnych, kalibrowanych podkładek. Nie jest to możliwe bez zachowania dokładności co do mikrometra. Naprawa w prostych warunkach warsztatowych nie umożliwia ani przywrócenia pełnej funkcjonalności naprawianych komponentów nowoczesnego Diesla, ani bezpiecznej eksploatacji.

Skorzystaj z wiedzy i usług specjalistów od Diesla

Serwisy Bosch Diesel Center oraz Bosch Diesel Service oferują coś więcej niż szybką i profesjonalną naprawę podzespołów do silników Diesla. Stanowią one również wsparcie dla warsztatów niezależnych oraz Bosch Car Service zlecających im naprawę podzespołów, które potrzebują kompetentnego partnera w zakresie naprawy silników wysokoprężnych.

Bosch opracował profesjonalne procedury napraw do wielu podzespołów wysokociśnieniowych układów wtryskowych:

  • Wysokociśnieniowych pomp wtryskowych.
  • Wtryskiwaczy Common Rail, zarówno do samochodów osobowych, jak i użytkowych.
  • Pompowtryskiwaczy i zespołów indywidualnych pomp wtryskowych.
  • Układów konwencjonalnych.

 

Na naprawie komponentów dieslowskich nie warto oszczędzać. Zamontowanie wadliwego lub niewłaściwie naprawionego zespołu w pojeździe może doprowadzić do poważnego uszkodzenia silnika. Ciśnienia paliwa sięgające 2500 barów sprawiają, że tylko profesjonalnie przeprowadzona naprawa zapewnia bezpieczną eksploatację. Dlatego warto skorzystać z programu wymiany części Bosch eXchange, lub oferty profesjonalnych serwisów Bosch Diesel Centrum, Bosch Diesel Service.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!