Rok za rokiem, dekada za dekadą, właściciele firm transportowych wybierają właśnie Mobil Delvac. Potwierdzony ponad 80-letnim doświadczeniem w smarowaniu wysokoobciążonych silników wysokoprężnych Mobil Delvac wydłuża żywotność silnika i polepsza jego osiągi. Nic więc dziwnego, że aż pięć największych konstruktorów wysokoobciążonych silników wybrało i rekomenduje tę technologię.
Mobil Delvac stał się olejem, którego jakość doceniają miliony kierowców samochodów ciężarowych. „W branży transportowej pojazdy są mocno eksploatowane, a jednak przez wszystkie lata używania Mobil Delvac nie mieliśmy problemów z silnikami, mostami, czy skrzyniami biegów. Maksymalny okres eksploatacji samochodu w mojej firmie to 6 lat, przy przebiegu nawet do 700 tys. km, a olej wymieniany jest tylko raz w roku” – powiedział Krzysztof Polak. „Jestem przekonany, że w dużej mierze sprawność silników w naszych autach zawdzięczamy regularnemu stosowaniu oleju Mobil Delvac” – podsumował Robert Michalczewski, dyrektor warszawskiego oddziału firmy ITS Michalczewski specjalizującej się w transporcie towarów i przewozie osób w komunikacji miejskiej.
Jak to robimy? W pełni wykorzystujemy potencjał badawczo-rozwojowy firmy. Laboratorium bezustannie pracuje nad ciągłym udoskonalaniem produktów i utrzymaniem ich u szczytu osiągów i możliwości. W warunkach drogowych testujemy nasze oleje w badaniach o przebiegach idących w miliony mil. Analizujemy pracę olejów w wysokoobciążonych silnikach największych producentów i wdrażamy najlepsze rozwiązania. Dlatego Mobil Delvac zapewnia zwiększony poziom ochrony silnika, minimalizuje zużycie jego elementów podczas "zimnego startu" oraz ogranicza powstawanie osadów i szlamów. Wszystko to przyczynia się do zmniejszenia kosztów eksploatacji i do wydłużenia żywotności silnika. Tego wymagają zawodowi kierowcy od oleju silnikowego.
Poza kategorią olejów silnikowych Mobil Delvac, oferujemy również szeroką gamę w pełni syntetycznych olejów przekładniowych oraz smarów, które sprzyjają wydłużonej eksploatacji i gwarantują całkowite wykorzystanie wysokoobciążonego pojazdu.
Komentarze