Kiedy świat liczy na Ciebie, ty możesz liczyć na nas! Pod takim hasłem 1 lutego tego roku ruszyła najnowsza kampania ZF Aftermarket, skierowana do dystrybutorów i przedstawicieli warsztatów. Firma zaprasza do udziału w grze online, w której do wygrania są cenne nagrody. Trzeba się spieszyć, bo konkurs potrwa tylko do końca marca 2022 roku.
Firma chce w ten sposób jeszcze mocniej zacieśniać współpracę ze swoimi klientami z rynku wtórnego, edukować ich i wskazywać rozwiązania ZF, pozwalające skracać przestoje i utrzymywać flotę w ruchu, bez względu na okoliczności.
Na stronie internetowej konkursu co tydzień publikowany jest jeden nowy artykuł, który opisuje przydatne rozwiązania ZF dla pojazdów ciężarowych. Każdy z tekstów zawiera nie tylko listę części dedykowanych opisywanemu tematowi, ale przede wszystkim link do pytania konkursowego.
Warto zbierać punkty – osoby, które zgromadzą ich najwięcej, mają szansę wygrać jeden z trzech bonów wartościowych Amazon na kwotę 200 euro każdy.
Kampanię, która na całym świecie ma chwytliwy slogan „Rely on us” (z ang. możesz liczyć na nas), wspiera film wideo oraz towarzyszy wiele aktywności w mediach społecznościowych. To właśnie w społecznościówkach można znaleźć wiele pomocnych wskazówek i informacji technicznych, które wspierają klientów ZF Aftermarket w edukowaniu i wspieraniu technicznym własnej sieci kontaktów biznesowych.
Regulamin konkursu dostępny jest po kliknięciu w [LINK].
Komentarze