Celem niniejszego raportu jest przedstawienie planów inwestycyjnych warsztatów samochodowych w Polsce. Przez określenie inwestycje rozumie się wszelkiego rodzaju plany związane z rozwojem warsztatu poprzez zakup specjalistycznych urządzeń, ale również inwestycje w towar na magazynie czy wprowadzenie nowych usług lub podniesienie jakości obsługi klientów poprzez np. oferowanie samochodu zastępczego. Zebrane w raporcie informacje z pewnością będą bardzo pomocne w planowaniu działań sprzedażowych i marketingowych związanych z ofertą wyposażenia warsztatowego, ale również części oferowanych przez dystrybutorów.
Szczegółowy spis treści raportu poniżej. Więcej na temat badania w załączonym pliku.
1. STRUKTURA PRÓBY
1.1 Struktura próby ze względu na zmienną zajmowane stanowisko
1.2 Struktura próby ze względu na zmienną wiek
1.3 Struktura próby ze względu na województwo
1.4 Struktura próby ze względu na wielkość miejscowości
1.5 Struktura próby ze względu na ilość pracowników
1.6 Struktura próby ze względu na dzienną ilość klientów
1.7 Struktura próby ze względu na rodzaj firmy
2. PLANY INWESTYCYJNE WARSZTATÓW
2.1 Plany inwestycyjne a rodzaj firmy
3. RODZAJ PLANOWANYCH INWESTYCJI – WSZYSTKIE WSKAZANIA
3.1 Rodzaj planowanych inwestycji – pierwsze wskazanie
3.2 Plany warsztatów związane z zakupem urządzeń warsztatowych – wszystkie wskazania
3.3 Plany warsztatów związane z zakupem urządzeń warsztatowych – najważniejsze wskazania
4. WARTOŚĆ PLANOWANYCH INWESTYCJI
5 . KWOTA PIENIĘDZY PLANOWANA NA INWESTYCJE ZE WZGLĘDU NA RODZAJ FIRMY
5.1 Kwota pieniędzy planowana na inwestycje – warsztat niezależny
5.2 Kwota pieniędzy planowana na inwestycje – warsztat autoryzowany
5.3 Kwota pieniędzy planowana na inwestycje – warsztat ze sklepem
6. LICZBA POSIADANYCH STANOWISK NAPRAWCZYCH
7. PLANOWANE ŹRÓDŁA FINANSOWANIA INWESTYCJI
8. PLANOWANA KWOTA PIENIĘDZY PRZEZNACZONA NA INWESTYCJE A ŹRÓDŁA FINANSOWANIA
9. ILOŚĆ POSIADANYCH KOMPUTERÓW
10. ŚREDNI KOSZT ROBOCZOGODZINY
11. KOSZT ROBOCZOGODZINY A RODZAJ FIRMY
12. KRYTERIA WYBORU MARKI URZĄDZEŃ WARSZTATOWYCH
12.1 Najważniejsze kryterium wyboru marki urządzeń warsztatowych
13. PLANY ZWIĄZANE Z WPROWADZENIEM NOWYCH USŁUG
14. JAKIE NOWE USŁUGII FIRMA PLANUJE WPROWADZIĆ W NAJBLIŻSZYM ROKU
14.1 Wprowadzenie nowych usług – pierwsze wskazanie
15. PRZYNALEŻNOŚĆ DO SIECI WARSZTATOWEJ
16. PRZYNALEŻNOŚC DO SIECI WARSZTATOWEJ A PLANY ZWIĄZANE Z INWESTYCJAMI
17. PLANY WARSZTATÓW ZWIAZANE Z WYGLĄDEM FIRMY
18. PLANOWANA ILOŚĆ UTWORZENIA NOWYCH STANOWISK NAPRAWCZYCH
19. PLANY ZWIĄZANE Z ZATRUDNIENIEM NOWYCH PRACOWNIKÓW
20. PLANY ROZBUDOWY POWIERZCHNI MAGAZYNOWEJ
21. KWOTA PIENIĘDZY PLANOWANA NA INWESTYCJE W TOWAR
22. OFEROWANIE AUTA ZASTĘPCZEGO KLIENTOM WARSZTATU
23. PLANY ZWIĄZANE Z INWESTYCJAMI WARSZTATÓW W MARKETING
23.1 Plany związane z inwestycjami warsztatów w marketing – wszystkie wskazania
24. WNIOSKI Z BADANIA
Komentarze