15 lat programu TRP

, 22 lipca 2009, 0:00

Jakie korzyści daje możliwość zaopatrzenia firmy transportowej we wszystko, czego potrzebuje w jednym miejscu? „Zwiększa jej efektywność” – mówi Tom Clevinger, Dyrektor Zarządzający PACCAR Parts na Europę, która od 1994 roku rozbudowuje program TRP.

Istnienie tego programu jest ważne w związku z obecną sytuacją gospodarczą, bo pozwala to obniżyć koszty funkcjonowania przedsiębiorstwa. Części do wszystkich marek ciągników oraz naczep i liczne wyposażenie warsztatowe dostępne są u dealerów DAF.

Program TRP firmy PACCAR Parts powstał w 1994 roku i początkowo funkcjonował na terenie Holandii, później rozszerzył się też na rynek brytyjski. Teraz można z niego skorzystać u wszystkich dealerów DAF w całej Europie. Piętnaście lat temu TRP obejmował jedynie 340 części do naprawy i obsługi naczep. Cztery lata później rozszerzono asortyment o 1400 produktów – akcesoria do warsztatów. Od 2001 roku program oferuje też uniwersalne podzespoły dla ciężarówek, m. in. części do hamulców siodła i miechy pneumatyczne.

Dziś w cyfrowym katalogu TRP, dostępnym pod adresem www.daftrucks.pl/trp można znaleźć ponad 60 tys. produktów podzielonych na 15 grup produktowych. Produkty objęte systemem TRP i drukowana wersja katalogu są dostępne jedynie u dealerów firmy DAF.

Program TRP jest całkowicie zintegrowany z systemami DAF i PACCAR Parts, zapewnia on taki sam poziom obsługi jak w przypadku oryginalnych części DAF. Jakość usług na poziomie 98% oznacza, że prawie wszystkie części są od ręki dostarczane do dealerów.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

83.24.215.*, 27 lipca 2009, 0:00 0 0

Jak to mówią. TRP - tanie ruskie podróbki

Odpowiedz