Serwis pojazdów użytkowych z Delphi

, 23 listopada 2009, 0:00

Delphi rozszerza ofertę wsparcia stacji obsługi serwisujących silniki Diesla, działających na niezależnym rynku części zamiennych o serwis pojazdów użytkowych. Firma wprowadza nowy, całościowy program naprawczy dla elektronicznych układów wtryskowych – pompowtryskiwaczy E1.

Ponadto Delphi przedstawia nową ofertę filtrów do zastosowań przemysłowych wykorzystujących opatentowaną technologię, które są przeznaczone do samochodów ciężarowych, urządzeń morskich, maszyn rolniczych i pojazdów służących do jazdy terenowej.

Systemy paliwowe Delphi dla silników Diesla zostały już zamontowane w ponad 5 milionach silników na całym świecie, w samochodach wyprodukowanych między innymi przez Volvo, Renault, Hyundai i DAF. Delphi jest zdecydowane wspierać technologie fabryczne na rynku części zamiennych i kontynuować rozwój swojego potencjału serwisowego poprzez uruchomienie nowych programów, z których najnowszy to elektroniczne układy wtryskowe – pompowtryskiwaczy E1. Delphi wykorzystuje również swoją wiedzę i doświadczenie w tym sektorze do stworzenia oferty produktów uzupełniających, takich jak filtry do zastosowań w samochodach ciężarowych.

Nowy program naprawczy dla elektronicznych układów wtryskowych – pompowtryskiwaczy E1
Od chwili jego wprowadzenia na rynek, ponad 1,75 miliona wyprodukowanych przez Delphi elektronicznych układów wtryskowych – pompowtryskiwaczy E1 zostało zainstalowanych jako elementy wyposażenia fabrycznego w popularnych samochodach ciężarowych. Obecnie gwarancje utraciło już ponad 1,5 miliona jednostek, a niezależny rynek części zamiennych generuje obecnie ponad 50% obrotu. To obrazuje możliwości, jakie stoją przed autoryzowaną siecią stacji obsługi Delphi.

Wspierając procedury serwisowe dla tych wtryskiwaczy, Delphi wprowadziło kompleksowy program naprawczy dla pompowtryskiwaczy E1 montowanych w silnikach ciężarówek, autobusów i łodzi produkowanych przez Volvo oraz ciężarówkach Renault, rozszerzając istniejące możliwości dla serii A i Hyundaia E1.

Kompleksowy program składa się ze specjalistycznego sprzętu testującego, opartego na stanowisku badawczym Hartridge AVM2 wyposażonych w ogniwa obciążnikowe wraz z diagnostyką, narzędziami i osprzętem, procedurami testowymi, częściami zamiennymi, dokumentacją techniczną, szkoleniem i wsparciem serwisowym. Program zawiera wszystkie elementy niezbędne do przeprowadzania codziennych napraw, zatem daje znaczącą przewagę nad ofertami konkurencyjnych firm. Ponadto program zapewnia oszczędne rozwiązania dla serwisowania i naprawy systemów, które mogą zostać wykorzystane przez sieć stacji obsługi zajmujących się silnikami Diesla i które zapewnią konkurencyjność tych stacji obsługi.

Nowa oferta filtrów do zastosowań w samochodach ciężarowych

Obecna sytuacja na rynku sprawia, że właściciele samochodów ciężarowych decydują się raczej na serwisowanie i naprawę swoich pojazdów a nie na ich wymianę na nowe. Ten trend, w połączeniu ze stresem i napięciem związanymi z przewozami na długich dystansach powodują, że regularna konserwacja stała się koniecznością. Zatem skuteczna filtracja jest również nieodzowna.

Delphi opracowało nowe modele filtrów przeznaczonych dla samochodów ciężarowych, urządzeń morskich, sprzętu rolniczego i pojazdów terenowych.

Oferta obejmuje opatentowaną technologię, która nie wchłania wolnej i zemulgowanej wody, tak więc korzyści dla silników to niemal 100% oddzielenie wody i usunięcie drobin zanieczyszczeń o średnicy nie przekraczającej 2 mikrony. To zapewnia wysoką jakość działania i niezawodność.

Nowy program obejmuje zoptymalizowaną ofertę filtrów puszkowych typu spin-on , co wraz z planowanym uzupełnieniem oferty o zestawy kompletnych obudów filtrów, zmaksymalizuje możliwości stosowania elementów regenerowanych. Przejrzyste odstojniki filtra umożliwią użytkownikom monitorowanie skuteczności działania filtra, a samo-odpowietrzający się drenaż oznacza, że nie jest konieczny przestój pojazdu w celu odpowietrzenia układu. Podczas serwisu należy jedynie wymienić wkład filtrujący i ponownie wykorzystać odstojnik. Naprawa jest czysta, łatwa i tania. Ta technologia jest dostosowana do kluczowych aplikacji, między innymi do samochodów Iveco, Mercedes, Renault czy Volvo. Kompleksowa oferta filtrów dla samochodów ciężarowych Delphi obejmuje ponad 14 tysięcy części i pokrywa 95% europejskiego parku samochodów napędzanych silnikiem Diesla.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!