Rusza The Drivers’ Fuel Challenge 2013

19 marca 2013, 13:38

Volvo Trucks kontynuuje projekt The Drivers’ Fuel Challenge. Konkurs prowadzony będzie w ramach Rynku Europy Centralno–Wschodniej od marca do września 2013. Nagrodą dla zwycięzcy będzie nowe Volvo V40.

W celu podkreślenia wpływu stylu jazdy na ekonomikę paliwową, a tym samym znaczych oszczędności po stronie zarówno firm transportowych jak i środowiska naturalnego, które są możliwe do osiągnięcia poprzez wybór najlepszych kierowców, Rynek Europy Centralno – Wschodniej Volvo Trucks kontynuuje projekt The Drivers’ Fuel Challenge także w 2013 r.

The Drivers’ Fuel Challenge 2013 w Polsce

The Drivers’ Fuel Challenge 2013 Volvo Trucks przywiązuje wielką wagę do kwestii ekonomiki paliwowej jako sposobu  na zapewnienie znacznych oszczędności, zarówno dla klientów jak i środowiska naturalnego. Dlatego firma Volvo Trucks prowadzi bezustannie prace nad rozwojem nowych produktów i usług, ukierunkowanych na oszczędność paliwa. Jednak bez względu na poziom technologicznego zaawansowania pojazdów, kluczowy wpływ na ekonomikę paliwową ma w dalszym ciągu kierowca.

Dla podkreślenia faktu, iż kierowca jest czynnikiem decydującym o zużyciu paliwa i tym samym emisji do środowiska, Volvo Trucks kontynuuje konkurs The Drivers’ Fuel Challenge. Konkurs, w którym w ubiegłym roku, na terenie całego rynku CEE, wzięło udział 1 600 kierowców, z czego 650 w Polsce, od 19 marca 2013r. przyjmuje zgłoszenia do tegorocznej edycji. Volvo Trucks czeka na zawodowych kierowców, chcących udowodnić swój profesjonalizm, także pod względem ekonomiki paliwowej, bez wzgędu na wiek i markę samochodu, którym aktualnie wykonują swoją profesję.

Organizatorzy oczekują, że zainteresowanie tegorocznym konkursem znacznie przekroczy liczbę uczestników z poprzedniej edycji. W okresie od marca do września 2013 w krajach Rynku Europy Centralno-Wschodniej odbywać się będzie seria lokalnych kwalifikacji, włączając w to Polskę. Eliminacje krajowe, następnie pófinały i finały, wyłonią krajowych uczestników Wielkiego Finału w Chorwacji.

– ,,Obserwujemy duży entuazjm w krajach, które uczestniczyły w konkursie w zeszłym roku, co jest wynikiem ogromnego zainteresowania ekonomiczną jazdą występującego pośród zarówno kierowców, a jak i firm, które ci kierowcy reprezentują. Ekonomiczna jazda przynosi rezultaty w postaci zredukowanej emisji oraz lepszej ekonomiki paliwowej” – powiedział Andreas Wahlgren, Dyrektor Ds. Komunikacji Marketingowej w Volvo Group Trucks, Rynek Europy Centralno-Wschodniej i jednocześnie lider projektu ds. konkursu.

W październiku, krajowi mistrzowie ekonomicznej jazdy spotkają się na Wielkim Finale The Drivers’ Fuel  Challenge, który odbędzie się w miejscowości Opatija w Chorwacji. Na torze Grobnik, najlepsi z poszczególnych krajów będą walczyć o tytuł Mistrza Ekonomicznej Jazdy 2013 oraz o główną nagrodę – nowe osobowe Volvo V40. Przewidziane są również nagrody dla firm reprezentowanych przez kierowców, którzy zajmą w Wielkim Finale w Chorwacji pierwsze trzy miejsca.

Zarówno w trakcie eliminacji jak i Wielkiego Finału Rynku Europy Centralno-Wschodniej jazdy konkursowe będą odbywać się przy użyciu nowego modelu Volvo FH – samochodu ciężarowego, który wyznacza nowe, światowe standardy w świecie transportu długodystansowego, pod względem zużycia paliwa, obsługi jak i bezpieczeństwa.

W Polsce eliminacje do konkursu rozpoczynają się połowie kwietnia, zgodnie z poniższym planem:

Region Północny

  • Volvo Truck Center Gdynia 15-20.04.2013
  • Z.H.U. Józef Skrzypa Sycewice 15-20.04.2013
  • Z.H.U. Józef Skrzypa Szczecin 15-20.04.2013
  • Nijhof Wassink Tarnowo Podgórne 22-27.04.2013
  • Nijhof Wassink Nowa Wieś 22-27.04.2013
  • Nijhof Wassink Rzgów 22-27.04.2013
  • Nijhof Wassink Kutno 22-27.04.2013
  • Intruck Karpin 06-11.05.2013
  • Eurobial Jeżewo Stare 06-11.05.2013
  • Volvo Truck Center Młochów 06-11.05.2013
  • Volvo Truck Center Ostrołęka 06-11.05.2013

 

Region Południowy

  • Volvo Truck Center Siedlce 20-25.05.2013
  • Volvo Truck Center Kielce 20-25.05.2013
  • Galaauto Lublin 20-25.05.2013
  • Volvo Truck Center Biała Podlaska 20-25.05.2013
  • Volvo Truck Center Skawina 03-08.06.2013
  • Volvo Truck Center Świętochłowice 03-08.06.2013
  • Galaauto Rzeszów 03-08.06.2013
  • Volvo Truck Center Pietrzykowice 10-15.06.2013
  • Volvo Truck Center Opole 10-15.06.2013
  • Z.H.U. Józef Skrzypa Nowa Sól 10-15.06.2013

Więcej szczegółów dotyczących konkursu, regulamin oraz instrukcje dotyczące rejestracji uczestnictwa w konkursie dostępne są na stronie internetowej Volvo Trucks.

The Drivers’ Fuel Challenge by Volvo Trucks – fakty

Volvo FHOgólnoświatowa inicjatywa pod nazwą The Fuel Challenge – konkurs, w którym zawodowi kierowcy udowadniają swoje umiejętności w zakresie ekonomicznej jazdy, została uruchomiona przez Volvo Trucks w roku 2011, z głównym celem podkreślenia wagi roli kierowcy w dziedzinie ekonomiki paliwowej. Wydarzenie, zorganizowane w tym czasie jako impreza globalna, odniosła wielki sukces i wzbudziła ogromne zainteresowanie, szczególnie w Regionie Europy Centralno – Wschodniej, który zdecował się włączyć tę aktywność do corocznego planu marketingowego.

Sukcesy Polaków w konkursie The Drivers’ Fuel Challenge

W roku 2011 w ogólnoświatowym finale konkursu w Göteborgu polski mistrz Marek Jastrzębski zajął czwarte miejsce.
W roku  2012 zwycięzcą konkursu w Regionie Europy Centralno – Wschodniej został Polski kierowca, Paweł Ozimek z frimy EPO-Trans Logistic S.A. Wykazał się niezwykłymi umiejętnościami utrzymania równowagi pomiędzy prędkością, czasem i utrzymaniem zyżycia paliwa na jak najniższym poziomie. Jego wyniki to 22,2 litra/100km.

Liczy się każda kropla

Konkurs The Driver’s Fuel Challenge 2013 by Volvo Trucks jest działaniem równoległym z regionalną kampanią sprzedażową, oferującą samochód ciężarowy Volvo FH w specjalnej edycji „Liczy się każda kropla”. Pakiet oferowany zawiera najnowsze rozwiązania w zakresie ekonomiki paliwowej, które pomagają naszym klientom w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej oraz pełnej kontroli kosztów w czasie.
Obydwie te aktywności są integralną częścią kampanii komunikacyjnej Volvo Truck pod nazwą „Liczy się każda kropla”, mającej na celu udowodnienie, że znaczące oszczędności możliwe są do osiągnięcia relatywnie prostymi metodami.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!