Zespół dla klientów Automotive DB Schenker Logistics

, 30 lipca 2015, 12:20

Zarządzanie projektami, analityka, wdrożenia oraz lean management – to tylko kilka z wielu obszarów, w których specjalizują się pracownicy Centrum Kompetencji. W ramach nowo powstałego zespołu koncentrują się oni na projektowaniu usług ściśle dopasowanych do projektów z branży Automotive.

– „Nasza oferta to odpowiedź na potrzeby klientów, działających zarówno w kraju, jak i za granicą. Doświadczony zespół pomoże im w zdobyciu przewagi konkurencyjnej na bardzo wymagającym rynku. W pracy dla klientów z branży Automotive liczy się bardzo dobra znajomość realiów rynku. Eksperci w zakresie logistyki dla tej konkretnej branży potrafią znacznie lepiej odczytać potrzeby oraz intencje klienta i zaproponować najlepsze rozwiązania.  Zapewnią optymalizację łańcuchów dostaw, a co za tym idzie, obniżenie kosztów działania.” – mówi Arkadiusz Marczyk, Key Account Manager w DB Schenker Logistics.

Członkowie zespołu zapewniają klientom obsługę na każdym etapie współpracy – zapewniają wycenę, planowanie, projektowanie łańcuchów, analizę, wdrożenie i weryfikację osiąganych celów.

– „Zespół będzie niezwłocznie reagował na zmiany po stronie procesów klienta. Zadaniem pracowników DB Schenker Logistics będzie takie zaprojektowanie łańcuchów dostaw, by klient nie odczuł logistycznych wyzwań, które wiążą się z takimi przedsięwzięciami, jak choćby uruchomienie nowego projektu. Błyskawiczne reagowanie w takich sytuacjach jest domeną bardzo doświadczonych zespołów, które znają specyfikę branży. Właśnie taki zespół tworzy nasze Centrum.” – tłumaczy Arkadiusz Marczyk.

Zadaniem Centrum Kompetencji będzie nie tylko reagowanie na zmieniającą się sytuację. Nowy zespół ma odgrywać kluczową rolę w identyfikowaniu potencjalnych szans na zdobycie przez klienta przewagi konkurencyjnej.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!