Szkolenia
Pojęcie „Trudnego Klienta” robi karierę w każdym kraju, w którym wprowadzona zostaje gospodarka rynkowa. W każdej prawie firmie Klienci starają się mieć jak największy wpływ na ceny kupowanych towarów, wymagają coraz większej ilości poświęcanego im czasu, coraz większej uwagi. Z drugiej strony, roszczą sobie często prawo do nieuprzejmego traktowania obsługującego ich personelu i wyładowywania swoich […]
Firma szkoleniowa Centrum Kreowania Liderów zaprasza na szkolenie-, którego tytuł brzmi: „Od zarządzania do przywództwa”, diagnoza potencjału przywódczego na każdym stanowisku pracy na rok 2006- i lata następne. Dlaczego warto wziąć udział w seminarium? – W trakcie seminarium zrozumieją Państwo, że przywództwo dotyczy każdego.– Poznają badania, które dowodzą, że przywództwo jest zbiorem możliwych do zaobserwowania […]
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zawierają umowy kupna-sprzedaży w relacjach międzynarodowych (eksport, import, transakcje wewnątrzwspólnotowe) oraz osób obsługujących takie transakcje. Termin: 24.11.2005, czwartek, godz. 10.00-16.00 Miejsce: sala szkoleniowa w centrum Warszawy (dokładną informację zgłoszeni uczestnicy otrzymają najpóźniej 4 dni robocze przed terminem szkolenia) Program szkolenia: 1. Konwencja Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów […]
W miesiącu listopadzie firma szkoleniowa Akademia Dashofera zaprasza na 2 szkolenia: najnowsze zmiany w transporcie drogowym, odpowiedzialność przewoźnika za szkody w towarze w krajowym i międzynarodowym transporcie lądowym. Szczegóły przedstawione są poniżej. Szkolenie I Odpowiedzialność przewoźnika za szkody w towarze w krajowym i międzynarodowym transporcie lądowym Terminy i miejsce 30.11.2005, godz. 10:00 -16:00 Warszawa, […]
Firma szkoleniowa B&O Navigator oferuje trzy kolejne szkolenia, które odbędą się w miesiącu październiku. Organizowane szkolenia dotyczą następujących tematów: obsługi trudnego klienta, przejmowania klientów konkurencji, windykacji należności – praktyka prawna dla nie prawników. Szczegóły dotyczące szkoleń zamieszczone są poniżej. Szkolenie I Obsługa trudnego klienta Termin: 17 października 2005 Trener: Joanna Górecka Ośrodek: Galeria Na Kole […]
Firma B&O Navigator zaprasza na szkolenia dotyczące następujących zagadnień: Szkolenie I Planowanie produkcji Szkolenie II Gospodarka magazynowa Szkolenie III Obsługa trudnego klienta Szczegóły dotyczące programów i terminów proponowanych szkoleń poniżej. Szkolenie I Planowanie produkcji Termin: 6 października 2005 – 7 października 2005 Trener: Jerzy Bieniak Ośrodek: Centrum Szkolenia Geovita w Jadwisinie Cele szkolenia: Celem szkolenia […]
Celem szkolenia oferowanego przez firmę B&O Navigator jest przygotowanie uczestników do skutecznego przejmowania klientów konkurencji. W trakcie szkolenia: – Dowiedzą się Państwo jak uzyskać przewagę rynkową dzięki obserwacji i analizie działań konkurentów. – Nauczą się planować „przechwycenie klienta”. – Zostanie Państwu pokazane jak wykorzystać zasoby własnej firmy do przejmowania klientów konkurencji. – Nauczą się Państwo […]
Firma B&O Navigator zaprasza we wrześniu 2005 na trzy szkolenia, dotyczące następujących zagadnień: Szkolenie I Obsługa trudnego klienta Szkolenie II Jak sprzedawać przedsiębiorstwom produkty i usługi Szkolenie III Zarządzanie zespołami – Umiejętności kierownicze Szczegóły dotyczące programów i terminów proponowanych szkoleń poniżej. Szkolenie I Temat szkolenia: Obsługa trudnego klienta Termin: 16 września 2005 Trener: Joanna Górecka […]
Celem szkolenia organizowanego przez Akademię Dashofera jest poprawa efektywności sprzedaży usług, rozwinięcie umiejętności profesjonalnego prowadzenia rozmowy handlowej, poznanie technik efektywnego przygotowania się do rozmów z klientem, praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z klientem: przed, w trakcie i po transakcji handlowej. Seminarium skierowane jest do przedstawicieli handlowych, specjalistów ds. sprzedaży usług transportowo- spedycyjnych. Termin i miejsce szkolenia: […]
W miesiącu październiku dla osób pracujących w branży motoryzacyjnej organizowane jest kolejne szkolenie z zakresu obsługi klienta. Jeśli Twoi pracownicy mają kontakt z klientem – działają na „pierwszej linii frontu” – zajmują się aktywną sprzedażą usług lub produktów Twojej firmy to oferta ta jest właśnie dla Was. Na coraz bardziej wymagającym rynku, konkurowanie jakością produktu/usługi […]