Szkolenia
Celem seminarium oferowanego przez Akademię Dashofera jest omówienie praktycznych konsekwencji wynikających ze zmian przepisów w VAT w zakresie transakcji dotyczących branży transportowej, spedycyjnej i logistycznej. Obowiązująca od 1 maja 2004 r. ustawa o podatku od towarów i usług zrewolucjonizowała zasady opodatkowania oraz dokumentowania czynności spedycyjnych oraz usług transportowych dla celów podatkowych. Natomiast podpisana przez Prezydenta […]
Celem seminarium organizowanego przez Akademię Dashofera jest dostarczenie uczestnikom praktycznej wiedzy z zakresu rozliczania czasu pracy kierowców (na przykładach) oraz poszerzenie i utrwalenie wiedzy na temat polskich i europejskich rozporządzeń w tym zakresie oraz ich prawidłowego zastosowania. Seminarium skierowane jest do specjalistów ds. logistyki i transportu, dyrektorów i właścicieli firm transportowych, przewoźników. Termin i miejsce13.09.2005, […]
Firma B&O Navigator zaprasza na trzy szkolenia w miesiącu sierpniu, dotyczące następujących zagadnień: Szkolenie I Prawne aspekty obsługi reklamacji Szkolenie II Wywieranie wpływu w negocjacjach czyli warsztaty perswazji dla zawodowców Szkolenie III Menedżerskie techniki motywacji – metody pozafinansowe Szczegóły dotyczące programów i terminów proponowanych szkoleń poniżej. Szkolenie I Temat szkolenia: Prawne aspekty obsługi reklamacji Termin […]
Celem szkolenia organizowanego przez Akademia Dashofera jest zapoznanie osób zainteresowanych z podstawowymi regulacjami prawnymi w zakresie transportu materiałów niebezpiecznych, przedstawienie dokumentacji wymaganej przy tego rodzaju przewozach oraz wyjaśnienie wszelkich wątpliwości w tym zakresie. Seminarium przygotowane jest w oparciu o umowę ADR 2005-2007. Dla chętnych uczestników seminarium Akademia Dashofera organizuje po zajęciach krótki test – do […]
Każda sprzedaż produktu czy usługi pociąga za sobą konsekwencje prawne w postaci możliwości podnoszenia roszczeń przez konsumentów np. reklamacji w razie wady produktu oraz obowiązków nałożonych na przedsiębiorców przez ustawę i umowę w zakresie realizacji reklamacji. Proponowane przez firmę B&O Nawigator szkolenie pozwoli Państwu w pełni poznać i zrozumieć powiązania na poziomie przedsiębiorca-konsument, zwłaszcza w […]
Z dniem 1 czerwca weszła w życie nowelizacja Ustawy o VAT, która określa m.in. nowe zasady odliczania podatku VAT na samochody osobowe używane w działalności gospodarczej. Odmienne niż dotychczas są także zasady kwalifikowania aut jako ciężarowe. Nowe zasady rozliczeń, nowe definicje, niejasne interpretacje. Jak zatem ograniczyć czas na poszukiwanie właściwych odpowiedzi? Jak pozbyć się wątpliwości? […]
W związku z przystąpieniem Polski do Unii Europejskiej można się spodziewać bardziej restrykcyjnych kontroli związanych z przestrzeganiem Ustawy o Czasie Pracy Kierowców oraz Umowy Europejskiej dotyczącej pracy załóg pojazdów wykonujących międzynarodowe przewozy drogowe (AETR). Wszystkie firmy, które wykorzystują w swojej działalności samochody wyposażone w tachograf zobowiązane są do ścisłego przestrzegania postanowień właściwych przepisów. W związku […]
Badania przeprowadzone przez PKPP Lewiatan wskazują, iż organizacja czasu pracy jest jedną ze słabych stron polskich przedsiębiorstw. Jedynie około 35% czasu przeznacza się na realizację zadań bezpośrednio związanych z pełnionymi funkcjami. Pozostałą część zajmują sprawy drugorzędne, które nie wpływają na zwiększenie obrotów firmy, ani na wzrost zadowolenia klientów. Z drugiej strony Polacy należą do czołówki […]
Centrum Kreowania Liderów S.A. zaprasza na jednodniowe, intensywne seminaria oparte na najnowszych trendach gospodarczych. Seminaria przeznaczone są dla pracowników mających kontakt z Klientem, handlowców, księgowych, właścicieli firm. Szczegóły dotyczące programów i terminów proponowanych szkoleń poniżej. Szkolenie I Temat: Jak sprzedawać więcej ? Terminy i miejsca: Katowice – 3, 24 czerwca Kraków – 10, 30 czerwca […]
W miesiącu maju dla osób pracujących w branży motoryzacyjnej organizowany jest cykl trzech szkoleń z zakresu obsługi klienta. Jeżeli Twoi pracownicy mają kontakt z klientem – działają na „pierwszej linii frontu” – zajmują się aktywną sprzedażą usług lub produktów Twojej firmy to ta oferta jest właśnie dla Was. Na coraz bardziej wymagającym rynku, konkurowanie jakością […]