Menu
Nowości Technika Ciekawostki
24.12 Zbliża się termin wymiany tachografów – wielu przewoźników wciąż nieprzygotowanych 23.12 Nowe pojazdy dla Rządowej Agencji RARS. Pojazdy na zasadach długoterminowego wynajmu. 23.12 To najtańszy duży dostawczak na rynku. Co oferuje? 23.12 Najlepszy Elektryczny Samochód Dostawczy 2024 roku – dwa wyróżnienia dla IVECO 20.12 Dostawczak od Forda z chłodnią. Czym wyróżnia się polska zabudowa izotermiczna?

Szkolenia

Nowe szkolenie w marcu w firmie B&O Navigator

Firma szkoleniowa B&O Navigator oferuje nowe szkolenie, które odbędzie się w miesiącu marcu 2006r. Organizowane szkolenie dotyczy następującego tematu: Jak utrzymać przewagę konkurencyjną – Szkolenie dla Liderów Rynku Szczegóły dotyczące szkolenia zamieszczone są poniżej. Jak utrzymać przewagę konkurencyjną – Szkolenie dla Liderów Rynku Termin: 9 marca 2006 – 10 marca 2006 Trener: Wojciech Szewczykowski Miejsce […]

Obsługa trudnego klienta- szkolenie

Pojęcie „Trudnego Klienta” robi karierę w każdym kraju, w którym wprowadzona zostaje gospodarka rynkowa. W każdej prawie firmie Klienci starają się mieć jak największy wpływ na ceny kupowanych towarów, wymagają coraz większej ilości poświęcanego im czasu, coraz większej uwagi. Z drugiej strony, roszczą sobie często prawo do nieuprzejmego traktowania obsługującego ich personelu i wyładowywania swoich […]

Od zarządzania do przywództwa – Szkolenie

Firma szkoleniowa Centrum Kreowania Liderów zaprasza na szkolenie-, którego tytuł brzmi: „Od zarządzania do przywództwa”, diagnoza potencjału przywódczego na każdym stanowisku pracy na rok 2006- i lata następne. Dlaczego warto wziąć udział w seminarium? – W trakcie seminarium zrozumieją Państwo, że przywództwo dotyczy każdego.– Poznają badania, które dowodzą, że przywództwo jest zbiorem możliwych do zaobserwowania […]

Szkolenie –Warunki dostaw INCOTERMS 2000 oraz konwencja wiedeńska

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zawierają umowy kupna-sprzedaży w relacjach międzynarodowych (eksport, import, transakcje wewnątrzwspólnotowe) oraz osób obsługujących takie transakcje. Termin: 24.11.2005, czwartek, godz. 10.00-16.00 Miejsce: sala szkoleniowa w centrum Warszawy (dokładną informację zgłoszeni uczestnicy otrzymają najpóźniej 4 dni robocze przed terminem szkolenia) Program szkolenia: 1. Konwencja Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów […]

Odpowiedzialność przewoźnika za szkody, zmiany w transporcie drogowym-szkolenie

W miesiącu listopadzie firma szkoleniowa Akademia Dashofera zaprasza na 2 szkolenia: najnowsze zmiany w transporcie drogowym, odpowiedzialność przewoźnika za szkody w towarze w krajowym i międzynarodowym transporcie lądowym. Szczegóły przedstawione są poniżej.   Szkolenie I Odpowiedzialność przewoźnika za szkody w towarze w krajowym i międzynarodowym transporcie lądowym Terminy i miejsce 30.11.2005, godz. 10:00 -16:00 Warszawa, […]

Przejmowanie klientów, Prawo dla nie prawników, Obsługa trudnego klienta

Firma szkoleniowa B&O Navigator oferuje trzy kolejne szkolenia, które odbędą się w miesiącu październiku. Organizowane szkolenia dotyczą następujących tematów: obsługi trudnego klienta, przejmowania klientów konkurencji, windykacji należności – praktyka prawna dla nie prawników. Szczegóły dotyczące szkoleń zamieszczone są poniżej. Szkolenie I Obsługa trudnego klienta Termin: 17 października 2005 Trener: Joanna Górecka Ośrodek: Galeria Na Kole […]

Kolejne szkolenia w firmie B&O Navigator

Firma B&O Navigator zaprasza na szkolenia dotyczące następujących zagadnień: Szkolenie I Planowanie produkcji Szkolenie II Gospodarka magazynowa Szkolenie III Obsługa trudnego klienta Szczegóły dotyczące programów i terminów proponowanych szkoleń poniżej. Szkolenie I Planowanie produkcji Termin: 6 października 2005 – 7 października 2005 Trener: Jerzy Bieniak Ośrodek: Centrum Szkolenia Geovita w Jadwisinie Cele szkolenia: Celem szkolenia […]

Techniki przejmowania klientów konkurencji-szkolenie

Celem szkolenia oferowanego przez firmę B&O Navigator jest przygotowanie uczestników do skutecznego przejmowania klientów konkurencji. W trakcie szkolenia: – Dowiedzą się Państwo jak uzyskać przewagę rynkową dzięki obserwacji i analizie działań konkurentów. – Nauczą się planować „przechwycenie klienta”. – Zostanie Państwu pokazane jak wykorzystać zasoby własnej firmy do przejmowania klientów konkurencji. – Nauczą się Państwo […]

Szkolenia we wrześniu w firmie B&O Navigator

Firma B&O Navigator zaprasza we wrześniu 2005 na trzy szkolenia, dotyczące następujących zagadnień: Szkolenie I Obsługa trudnego klienta Szkolenie II Jak sprzedawać przedsiębiorstwom produkty i usługi Szkolenie III Zarządzanie zespołami – Umiejętności kierownicze Szczegóły dotyczące programów i terminów proponowanych szkoleń poniżej. Szkolenie I Temat szkolenia: Obsługa trudnego klienta Termin: 16 września 2005 Trener: Joanna Górecka […]

Skuteczny handlowiec usług transportowo-spedycyjnych

Celem szkolenia organizowanego przez Akademię Dashofera jest poprawa efektywności sprzedaży usług, rozwinięcie umiejętności profesjonalnego prowadzenia rozmowy handlowej, poznanie technik efektywnego przygotowania się do rozmów z klientem, praktyczne ćwiczenia skutecznej komunikacji z klientem: przed, w trakcie i po transakcji handlowej. Seminarium skierowane jest do przedstawicieli handlowych, specjalistów ds. sprzedaży usług transportowo- spedycyjnych. Termin i miejsce szkolenia: […]